10/11/12

Snowy tag * Snieżny tag

Taki tag! Właśnie taki! Zainicjowałam tworzenie światecznych kartek ;)
Miał być śnieżno-biało-błękitny ale nie mogłam na niego patrzeć, musiałam dodać czarne tuszowania!
That's right! Tag like that! I started creating of xmas cards ;)
That have to be snow-white-light blue but I had add black inking!


Wnętrze: * Inside:


Choinka to stempel "Happy Xmas" – najpierw embossowałam wzór z użyciem czarnego pudru, później wycięłam i po przyklejeniu do kartki, pokryłam Glossy Accent.
Xmas tree is "Happy Xmas" stamp. I embossed design with black powder, cut out and covered with Glossy Accent.





Forma kartki – taga tak mi się spodobała, że pewnie zrobię takich więcej ;)
Dzięki za uwagę!
I fall in love with tag-shaped card ;) I wanna make more! 
Thanks for watching!

3 comments:

  1. Bardzo mi sie podoba i tag i stempelek choinka :) Czarne tuszowania sa delikatne i bardzo fajnie wygladaja.
    Milego dnia :)

    ReplyDelete
  2. Ta choinka mnie rozbraja :) tag super, podoba mi się, że się otwiera i jet z niego karteczka, na dodatek dopieszczona w środku!

    ReplyDelete