12/14/13

Merry Xmas cards * Kartki świąteczne

Last year I started making Christmas cards right from the beginning of December. They were rather traditional, with lots of red and green. This year however, is the year of changes, so the cards are different too. I just had to use gold, my number one color of the season! And purple - which I also adore. And finally I could have tested my latest purchase - stencil with little starsThe others products can be found in the shop 3rd Eye.
W zeszłym roku już na początku grudnia zaczęłam przygotowywać kartki świąteczne. Były one raczej tradycyjne, zielono- czerwone. Ten rok jest rokiem zmian, więc tym razem moje kartki są raczej nietypowe. Musiałam użyć złota, które u mnie w tym sezonie rządzi! Dodatkowo fiolet, który również uwielbiam. W końcu mogłam także przetestować moją najnowszą zdobycz- gwiezdną maskę. Resztę produktów  także znajdziecie w sklepiku 3rd Eye!







Can you also feel the magic of the holidays and this one of a kind Christmas spirit?
Czy i Wy czujecie magię świąt i ten wyjątkowy bożonarodzeniowy klimat?

I wish you a very nice weekend!
Życzę Wam spokojnego i pozytywnego weekendu!



Used produkts:
Użyte produkty:
TEM003 little stars - gwiazdki - gwiazdy - małe tekturki TEC-028 snowflakes śnieżynki stempel TES-181 6 edgy snowflakes - śnieżynki stempel TES-189 night sky background contour TEBA-202 wesołych świąt po angielsku

1 comment:

  1. Beautiful... that purple is awesome... I love your projects !!!

    ReplyDelete