1/4/14

nie ucieknę * I will not escape

txt: There's no key | I can't handle it | I will not escape
 Wpis do journala Justi, którego tematem jest dziurka od klucza. Miało być fajnie, a wyszło jak zwykle - depresyjnie i krwawo...
My entry inside Justi's traveling journal, which theme is keyhole. Was supposed to be fun, and came out as usual - depressants and bloody ...


...but I'm satisfied with the effects - layered stamping and keyhole. All with 3rd Eye stamps and chipboard.
...ale jestem zadowolona z efektów - dziurki od klucza i warstwowego, zanikającego stemplowania. Oczywiście tworzyłam ze stemplami i tekturką 3rd Eye. 
keyhole chipboards' sheet TEC-003 key and keyholes  rose TES-020S rose small  TES-145 net / lace twigs TES-129 TES-150  damask 2 background



3 comments:

  1. Pomimo tekstu ja tu nie widzę depresji:)) Dla mnie te stronki tętnią życiem! Są piękne!!!

    ReplyDelete
  2. Niesamowite tło! Piękne stemplowanie. I super robota z tekturową dziurką od klucza.

    ReplyDelete