4/8/14

Goodbye from Anna - Aka


 Ten post był trudny do napisania: po pierwsze - ponieważ musiałam wybrać mój ulubiony produkt z 3rd Eye, po drugie - ponieważ tym postem żegnam się z moim pobytem w DT na tym blogu. Nie mogłam zdecydować się na wybranie jednego produktu - kocham je wszystkie, więc sprawdziłam, czego używam najczęściej. I jest to stempel kwiaty.
 
This post was really hard to write: firstly - because I had to choose my favourite product from 3rd Eye, secondly - because with this post I'm saying Goodbye to my stay on DT on this blog. I couldn't choose my favourite product - I love them all, so I just checked, what I'm using the most often. So it's stamp bouquet.
Korzystając z okazji BARDZO DZIĘKUJĘ Dryszce i całemu DT - jesteście wspaniałe Dziewczyny! To był fantastyczny czas dla mnie i jestem szczęśliwa, że mogłam być w takim sympatycznym i kreatywnym zespole :)
I would like to say BIG THANK YOU to Drycha and whole DT - you are great Girls! It was fantastic time for me and I'm so happy, that I could be in so sympathetic and creative team :)

A do tego pożegnalnego posta przygotowałam blejtram z baletnicą i cytatem z Walt'a Disney'a: "Jeśli możesz marzyć, możesz to zrobić".
 And for this good-bye post I prepared canvas with ballerina and with quote from Walt Disney: "If you can dream it, you can do it".



 Użyte produkty: / Used products:
stempel TES-022 bouquet - kwiaty
TEM002 bouquet - kwiatykwiatki TEC-017 flowers tekturkiTEC-029 feathers 2 - pióra piórka
Moja przygoda z 3rd Eye się nie kończy, dopiero się zaczyna :)
Dziękuję i do zobaczenia fani 3rd Eye!
My adventure with 3rd Eye does not stop there, it just started :)
 Thank you and see you 3rd Eye fans!
DT 3rd Eye

1 comment:

  1. wonderful canvas work, flowery stamp is great, well done and best of luck :* xx

    ReplyDelete